E-commerce

WPDASH - narzędzie do monitorowania linków wychodzących

Jeśli posiadasz setki stron internetowych z których większość tworzy Twoje zaplecze, powinieneś od czasu do czasu sprawdzać jakość linków wychodzących. Możesz tego dokonać ręcznie, ale w przypadku kilkudziesięciu lub kilkuset stron wiązało to się będzie z poświęceniem wielu godzin wolnego czasu. Aby zaoszczędzić czas i nie rzadko nerwy, powinieneś skorzystać z narzędzia WPDASH, które sprawdzi linki na wszystkich Twoich stronach. Dedykowane pozycjonerom...

Czytaj dalej >

Jak zdobyć lojalność klientów? 5 trików, które powinieneś stosować!

Prowadzisz swój sklep internetowy, prawda? Jeśli zależy Ci na maksymalizacji zysków, powinieneś obrać politykę wobec swoich klientów. Czasy się zmieniają i w dobie potężnej konkurencji w branży e-commerce kontakt z klientem często decyduje o poziomie sprzedaży sklepu. Poniżej pięć trików, które powinieneś stosować, aby zdobyć lojalność swoich klientów. Bonus uznaniowy Nikt nie każe Ci dawać upustów na każdy produkt, aby przyciągnąć uwagę klientów...

Czytaj dalej >

Pozycjonowanie sklepu internetowego - High Level w branży SEO

W świecie pozycjonerów panuje przekonanie, że pozycjonowanie sklepów internetowych to najwyższa półka doświadczenia i kompetencji. W istocie nie jest to aż tak skomplikowane, bo sklep tylko w detalach różni się od strony. Te detale są jednak na tyle skomplikowane, że nie każdy pozycjoner na ofertę - "podejmie się Pan wypozycjonowania mojego sklepu?" odpowie twierdząco. Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu sklepów? Tego dowiecie się poniżej. Dlaczego sklepy się trudno...

Czytaj dalej >

Odstąpienie od umowy w branży e-commerce

Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko liczenie zysków, ale często też strat. Do strat możemy zaliczyć sytuację, w której nasz klient prosi o zwrot pieniędzy za zakupiony towar. W życiu codziennym takie sytuacje nie powodują żadnych komplikacji i można je obejść - w sieci nie jest już tak kolorowo. Co warto wiedzieć o zwrotach? Tego dowiecie się poniżej. Zwrot w sklepie internetowym Podobnie jak w sklepie stacjonarnym, tak samo na platformie internetowej może...

Czytaj dalej >

Ile kosztuje zarejestrowanie firmy i rozpoczęcie sprzedaży w Internecie?

W dobie prężnie rozwijającej się branży e-commerce (sprzedaż elektroniczna) każdego dnia powstaje coraz więcej sklepów internetowych. W tej chwili Polska sieć składa się z ponad 500 000 sklepów internetowych, ale ich niedosyt jest nadal odczuwalny. Jeśli planujesz otworzenie firmy i rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, to poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie to, czego zapewne szukałeś - zestawienie finansowe. Rejestracja firmy - ile to kosztuje? Proces rejestracji...

Czytaj dalej >

Kiedy wdrożyć program lojalnościowy do sklepu internetowego?

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga wyczucia czasu. Musicie wiedzieć, że sklep powinien być aktualizowany i nie chodzi nam bynajmniej o część kodu źródłowego czy grafikę. Chodzi o wrzucenie wyższego biegu w momencie, gdy aktualna koncepcja zarobkowa nie spełnia naszych oczekiwań. Dzisiaj poczytacie kilka słów o programach lojalnościowych, które mogą sprawić, że Wasz sklep stanie się wiodącą platformą sprzedażową. Jakie programy lojalnościowe wyróżniamy?...

Czytaj dalej >

Jak stworzyć opis, który sam sprzeda produkt?

O ile w sklepie stacjonarnym możemy podpowiedzieć naszym klientom który produkt jest najlepszy, o tyle w sieci musimy się posiłkować tekstem. Jako, że ludzie są wzrokowcami, to mamy ogromne pole do popisu. Dziś podpowiemy Wam, w jaki sposób stworzyć opis, który sprzeda produkt za Was! Nie nastawiaj się na reklamę Myślisz, że konsument ma czas, aby czytać zachwalany przez Ciebie produkt? Tak robią wszyscy, więc aby się wyróżnić spośród tłumu - powinieneś...

Czytaj dalej >