Jak stworzyć opis, który sam sprzeda produkt?

O ile w sklepie stacjonarnym możemy podpowiedzieć naszym klientom który produkt jest najlepszy, o tyle w sieci musimy się posiłkować tekstem. Jako, że ludzie są wzrokowcami, to mamy ogromne pole do popisu. Dziś podpowiemy Wam, w jaki sposób stworzyć opis, który sprzeda produkt za Was!

Nie nastawiaj się na reklamę

Myślisz, że konsument ma czas, aby czytać zachwalany przez Ciebie produkt? Tak robią wszyscy, więc aby się wyróżnić spośród tłumu - powinieneś postawić na coś, czego oczekują od Ciebie internauci. Na prostotę.

Zamiast reklamy typu: "Jeśli szukasz najlepszego odkurzacza, który posprząta nawet trudno dostępne zakamarki, to powinieneś się zainteresować tym produktem", zastosuj coś takiego, jak w przykładach poniżej:

"Odkurzacz Zelmer X1 wyróżnia się 120 cm spiralą, która wyczyści nawet trudno dostępne miejsca",

"Dzięki aluminiowym zawiasom, Lenovo X1 wytrzyma nawet upadki z dużych wysokości",

"Bateria w tym modelu bez problemu wytrzymuje 12 godzin pracy na wysokim obciążeniu"

Stosując prosty język i przykłady na pewno osiągniesz więcej, niż tekstem marketingowym, który nie różni się niczym od opisów Twojej konkurencji.

Obraz znaczy więcej, niż tysiąc słów

Przeglądając Internet zapewne sam nie lubisz czytać tekstów. Jeśli skanujesz zawartość strony, to zapewne w poszukiwaniu obrazów. Powinieneś je wykorzystać, aby przedstawić Twój produkt. Pamiętaj, że odpowiednia infografika naszpikowana argumentami i statystykami może sama za Ciebie sprzedać produkt. I to nie jeden!

Jeśli zastosujesz się do powyższych rad i zrezygnujesz z metod, które praktykują wszyscy - osiągniesz piorunujący sukces. Potrzebujesz tylko chwili czasu, aby przygotować taktykę. Możesz skorzystać z pomocy agencji marketingowych, a jeśli nie do końca rozumiesz przesłanie tego artykułu, to napisz w komentarzu. Odpowiemy na wszystkie ważne pytania!